Zorgeloos met Seef
Geen omkijken naar je financiën?
Hoe fijn is het als iemand voor jou een oogje in het zeil houdt op je hypotheek? Dat je zeker weet dat je niet opeens verrast wordt met een eigen risico voor je verzekeringen bij schade? Of dat net jouw schade niet gedekt wordt door de beruchte kleine letters? Met het SeeF service abonnement van Huis & Hypotheek Rosmalen kun je altijd jouw financiële vragen stellen aan ons expertteam met 25 jaar ervaring.
Wat is SeeF?
Of het nu gaat om belastingvragen, opbouw van vermogen, pensioenvragen of lijfrentes, alle mogelijke financiële vragen kun jij stellen. Het leven is in beweging en je denkt wellicht dat je alles financieel goed op de rit hebt. Alle financiële regelingen veranderen echter in een rap tempo. We moeten steeds meer zelf regelen.
Ook jouw situatie kan onverwachts veranderen. Denk aan samenwonen, overlijden, een andere baan of minder werken, werkloosheid, ziekte, arbeidsongeschiktheid, verhuizen, een echtscheiding, gezinsuitbreiding of een groot bedrag winnen. Alles heeft invloed op jouw financiële basis. Als SeeF-klant hoef je maar te bellen of mailen en we helpen je verder.
Zorgeloos met SeeF
Natuurlijk gaan wij niet zitten wachten totdat jij belt. Ook wij houden jouw totale financiële pakket scherp in de gaten. Als er mooie kansen in de markt ontstaan dan vertellen we jou dat graag. Of is er een mogelijkheid om er netto op vooruit te gaan of juist meer vermogen op te bouwen. Soms is een product wat jij bezit juist onvoordelig geworden (bijvoorbeeld door de lage rente) en ook dat vertellen we jou. Alles met het doel om jouw financiële rust te handhaven en te verbeteren.
Wil jij SeeF?
Een SeeF-pakket bij Huis & Hypotheek Rosmalen kost € 12,95 per maand inclusief BTW. Voor SeeF-klanten zijn alle vragen gratis. Voor mensen zonder SeeF rekenen wij € 150,- per uur inclusief BTW. Kortom; stel jaarlijks één inhoudelijke vraag en je hebt jouw pakket al terugverdiend.
Aanvullend bouw je met SeeF ook jouw eigen adviesspaarpot op. Als er bemiddeld moet worden voor een hele nieuwe situatie betalen SeeF-klanten niet het tarief conform de dienstenwijzer vermeld op www.huis-hypotheek.nl/rosmalen. Nee, jij krijgt ook nog korting op dit tarief op.
SeeF-klanten ontvangen:
- Jouw belastingaangifte (t.w.v. € 90,75);
- Door het jaar heen wijzigingen aanbrengen bij de belastingdienst (opstellen en versturen brieven, gegevens opvragen, aanleveren bewijsstukken, voorlopige teruggave aanpassen, indienen van bezwaar als de aanslag niet gegrond is, toeslagen aanvragen of wijzigen, aanvragen van uitstel);
- Voor alle vragen omtrent hypotheken: wij zoeken het direct uit en jij krijgt jouw antwoord. Bijvoorbeeld over de hoogte van jouw opgebouwde spaarpot;
- Voorstellen geven van wat de beste financiële oplossing zou zijn in verschillende situaties tijdens diverse levensfases. Wij vangen jouw emoties op en brengen deze terug naar alle aanpassingen die vanaf dat moment financieel nodig zijn;
- Bezwaar maken tegen de opgelegde WOZ-waarde;
- Gratis doorlopende screening op mogelijk besparingen voor verzekeringen, hypotheken, kredieten;
- Gratis opzegservice voor verzekeringen en andere financiële producten;
- Gratis gebruik maken van arrangementen die wij hebben met notarissen, taxateurs, bouwtechnische keuringen, bouwbedrijven i.v.m. verbouwingen en accountants. Een zorgvuldig en kritisch opgebouwd landelijk netwerk gericht op service, snelheid en kwaliteit.
- Komen er wijzigingen binnen het bedrijf waar je werkt en heb je daar een vraag over wat te doen? Welke stappen te ondernemen? Wij helpen je;
- Controleren van allerlei contracten (nieuw dienstverband bijvoorbeeld);
- Verkoopbegeleiding bij het verkopen van een woning;
- Aankoopbegeleiding bij de aankoop van een woning. Wij geven jou bijvoorbeeld adviezen omtrent de onderhandeling met de verkopend makelaar en voorkomen dat je te veel betaalt of jouw emotie de overhand laat krijgen;
- Doorlopend onderhoud van de lopende zaken waarbij je direct een specialist aan de telefoon krijgt en geen computer;
- Beantwoorden van allerhande vragen over uiteenlopende onderwerpen, zoals wat te doen met een erfenis of wat te doen bij een scheiding, ziekte of het overlijden van een partner? Moeilijke onderwerpen waarbij wij jou kunnen opvangen, zodat jij de financiële kant los kan laten;
- Beoordelen huurcontracten bij bijvoorbeeld verhuur eigen woning, maar ook bij huur van zakelijke ruimte;
- Jaarlijks persoonlijk contact. Wij nemen jouw dossier door om alles up-to-date te houden;
- 24/7 vragen stellen (ook per chat-functie buiten kantooruren);
- Begeleiding bij schrijven ondernemersplan;
- Begeleiding bij het verliezen van een baan.