Huis & Hypotheek

Vind jouw adviseur

Amstelveen Keizer Karelplein

0515 431 000

Open tot 17:30 uur

Nu gesloten - Bel me terug

Maak kennis met Huis & Hypotheek

De Huis & Hypotheek Centrale Organisatie werkt als overkoepelende organisatie samen met zo’n 50 franchisenemers, ofwel de vestigingen. Zij geeft zelf geen advies. De franchisenemers hebben adviseurs in dienst. Zij geven je advies en bemiddelen bij de (hypotheek)aanvraag. De vestigingen zijn aparte juridische entiteiten en zelfstandige ondernemingen en hebben hun eigen AFM vergunning en hun eigen KiFiD aansluitnummer. Je gaat een overeenkomst aan met de adviseur van de vestiging, de franchisenemer. 

 

 

De adviseurs van Huis & Hypotheek geven onafhankelijk financieel advies. Wij nemen jouw persoonlijke situatie, wensen en toekomstplannen als startpunt voor een passend hypotheekadvies. Wij geloven dat je alleen persoonlijk financieel advies kan geven, als je elkaar goed kent. Daarom nodigen we je uit om vrijblijvend met ons kennis te maken. 

 

Ben je niet tevreden over de dienstverlening?

Het kan onverhoopt zo zijn dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden we heel vervelend en daarom horen we graag van je, zodat we op zoek kunnen naar een oplossing. Wat moet je doen als je een klacht hebt?

 

1. Neem contact op met jouw vestiging.

In eerste instantie probeer je om stamen met jouw adviseur een oplossing te vinden. Meld je klacht schriftelijk of per mail en probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat er gebeurd is. 

 

Zoek contactgegevens van je vestiging

 

 

 

2. Kom je er met jouw vestiging niet uit?

Neem dan contact op met Huis & Hypotheek Centrale Organisatie. De Huis & Hypotheek Centrale Organisatie onderzoekt of ze kan bemiddelen tussen jou en jouw adviseur. Je kunt je bericht sturen naar info@huis-hypotheek.nl (t.a.v. de directie) of bel 088 20 56 530.

 

Stuur een mail

 

 

 

3. Lukt het nog niet om een oplossing te vinden?

Dan kun je belsuiten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Het KiFiD is een onafhankelijke stichting die jouw klacht kan beoordelen. Zorg dat je klacht binnen 3 maanden na het laatste contact met jouw adviseur bij het KiFiD binnen is. Vergeet niet het KiFiD aansluitnummer van jouw adviseur te vermelden, deze vind je in de Dienstenwijzer op de webpagina van jouw adviseur. 

 

Ga naar de KiFiD website