Huis & Hypotheek

Vind jouw adviseur

Amstelveen Keizer Karelplein

0515 431 000

Open tot 17:30 uur

Nu gesloten - Bel me terug

Voorbereiding

Bereid je voor op het hypotheekadvies! Een goede voorbereiding is het halve werk.

Graag willen wij dat je uitermate tevreden bent over ons hypotheekadvies. Daarom is het belangrijk dat je ons alle relevante informatie verstrekt zodat wij jouw nieuwe hypotheek kunnen afstemmen op jouw wensen en je persoonlijke situatie.

 

Voorbereidingsformulier

Om deze reden vragen we je om vooraf een vragenlijst in te vullen. Je kunt dit doen door op de button hieronder te klikken. Het voorbereidingsformulier opent in een nieuw venster. 

Vul het formulier zo uitgebreid mogelijk in. Zijn er zaken onduidelijk of weet je het niet? Meld dat dan in de vrije tekstvakken die zijn toegevoegd. Op basis hiervan gaan wij je advies geven. Het is goed als wij weten wat je vragen zijn.


Voorbereidingsformulier


Verzamelen van informatie
Om een goed advies te kunnen geven is goede informatie van groot belang. Op basis van deze informatie geven wij advies en vragen wij een hypotheekofferte aan bij een bank of verzekeraar. We vragen je daarom om alvast de nodige stukken te verzamelen. Wij hebben een lijst met nodige stukken samengesteld. Je kunt deze verzamelen en uploaden in je klant dossier of naar ons mailen. Sommige stukken hebben wij origineel nodig. Dit staat er dan bij vermeld.

 

Stukkenlijst

 

Opdracht tot dienstverlening
Tijdens het oriëntatie gesprek hebben wij met u besproken wat de kosten van onze dienstverlening zijn. Deze leggen wij vast in een opdracht tot dienstverlening. De opdracht tot dienstverlening wordt tijdens het hypotheekadviesgesprek ondertekend. 

 

In de opdracht tot dienstverlening wordt onderscheid gemaakt tussen de eenmalige dienstverlening voor het adviseren en bemiddelen bij de hypotheek en de doorlopende dienstverlening. 

 

Eenmalige dienstverlening
De eenmalige dienstverlening zijn de uren die wij nodig hebben voor het gevraagde advies en de bemiddeling. Wij berekenen deze door op basis van een vast tarief. Op deze manier weet jij precies waar je aan toe bent. Het risico dat de aanvraag langer duurt ligt dan bij ons.

 

Doorlopende dienstverlening
Je sluit nu een hypotheek af. Wij weten uit ervaring dat er tijdens de looptijd van de hypotheek dingen gaan veranderen. Denk hierbij aan wijziging van baan, samenwonen, trouwen, kinderen, nieuwe woning, werkloosheid, ziekte, echtscheiding enzovoorts. Graag houden wij je hypotheek up to date. Om dit te kunnen doen bieden wij doorlopende dienstverlening middels Seef.

 

Meer informatie over Seef vind je terug in de brochures en de algemene voorwaarden. Je kunt deze hieronder openen. Deze maken deel uit van de opdracht tot dienstverlening.

Het kan zijn dat je niet wilt kiezen voor de doorlopende dienstverlening Seef. In dat geval zijn wij wettelijk verplicht om je de informeren over wijzigingen rondom je hypotheek. Daarnaast beheren wij je hypotheek in onze administratie. Wij rekenen dan altijd een beheervergoeding voor deze diensten. Ook voor de beheervergoeding hebben wij algemene voorwaarden. Bekijk deze hieronder.

Opdracht tot dienstverlening

Je kunt hier de opdracht tot dienstverlening alvast bekijken. Alles wat hierboven staat is daar in opgenomen. Is er iets onduidelijk of heb je ergens vragen over? Neem dan gerust contact met ons op!